Wednesday 14 January 2015

Kursus Grafik 2015 kini dibuka!

Kursus Grafik 2015

Kursus Grafik 2015

As salam & salam sejahtera,

Kursus Grafik bagi tahun 2015, secara rasminya kini telah dibuka, jadual juga telah dikemaskini bagi bulan Januari. Pembelajaran boleh dijalankan secara perseorangan dan kumpulan kecil 3orang. Bagi kumpulan kecil, peserta perlu membawa lebih dari seorang untuk menyertai kursus ini atau jika peserta perseorangan ingin berkongsikan tarikh, kami akan mengabungkan kelas tersebut.

Kelas grafik pada tahun 2015 akan diberikan sedikit kelainan dari segi latihan dan final projek. Selain dari itu, masa adalah fleksibel. Peserta boleh memilih untuk menghabiskan kelas selama 1 hari (6 jam) atau 2 hari (3jam/sesi). Ianya bergantung pada keselesaan anda.

Lokasi :
1. Pixie Studio Ayer Keroh Melaka
2. Lokasi anda :), minimum peserta adalah 5 orang (hubungi kami utk info lanjut)

Jom tunggu apa lagi, sertai Kursus Multimedia kami segera dan tingkatkan lagi kemahiran dan kreativiti anda :)

Info lanjut :
+6 019 668 6643 (WhatsApp/SMS/Call)
ps@pixiestudio.com.my / azim_crystal@yahoo.co.uk
datang ke Pixie Studio, 24-1 Kompleks Niaga Melaka Perdana, Jalan KNMP 3, Bukit Katil,
Ayer Keroh Melaka.

Kursus Pendek Multimedia , Kursus Grafik , Kursus Photoshop , Kursus Illustrator , Kursus Animasi 2D , Kursus Pendek Multimedia , Kursus Asas Multimedia , Kursus Asas Grafik , Kursus Latihan Multimedia Melaka , Kursus Belajar Grafik , Kursus Asas Animasi , Kursus Belajar Grafik di Melaka , Kursus Grafik dan Multimedia , Pixie Studio Melaka , Pixie Studio Malaysia , Kursus Perseorangan Grafik , Kursus Perseorangan Multimedia , Kursus Pendek Grafik

0 Pertanyaan / Pendapat:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates